مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد
منو
0
سبد خرید
مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد

چسب بتن SA12 شیمی ساختمان

ارجاع:
Concrete adhesive SA12
برند:
مشخصات محصول
 رنگ چسب سفید شیری رنگ
وزن 3 و 8 کیلو
ترکیبات شیمیایی PH 6.5
غلظت مایع
PH 6.5
مشاهده مشخصات بیشتر ابزار مقایسه محصول
رنگ:
  • شیری
وزن:
  • 3 کیلو
  • 8 کیلو
افزودن به علاقمندیها
مقایسه محصول 0
توضیحات

تهیه ملات و اندود های آب بندی منابع آب و استخر های شنا و طرح های فاضلاب – تصفیه خانه ها – سطوح بتنی دیوار و کف کارخانجات مختلف و انبار ها و پارکینگ ها و زیر سازی جهت کف پوش تعمیر و بازسازی بتن های پر تخلخل در فونداسیون ها – پایه پل ها – بتن های آسیب دیده قدیمی عامل چسبندگی در پودر بتونه کاسماتیک جهت صافکاری سطوح بتن اکسپوز و زیرسازی رنگ های اپوکسی – اکریلیک – پلی اورتان تهیه ملات های چسبنده با ماسه و سیمان و خاک سنگ جهت نصب سرامیک و سنگ تقویت چسب سرامیک پودری BK1 و ملات بندکشی تهیه بتونه سنگ جهت پرکردن تخلخل های سنگ پس از نصب و یا در سنگبری ها تهیه ملات چسبنده برای صافکاری سراسری سطوح بتنی مزایای SA12 افزایش مقاومت چسبندگی ملات به بتن قدیم بدون استفاده از توری های فلزی کاهش ترک ناشی از عدم جمع شدگی انعطاف پذیری مناسب افزایش مقاومت در مقابل سیکل های یخبندان مقاوم در برابر نمک های یخ زدا مناسب جهت آب بندی منابع آب آشامیدنی و استخر افزایش مقاومت کششی و خمشی و مقاومت سایشی ملات ساخته شده با SA12 تا 30 دقیقه قابل مصرف میباشد. میزان مصرف جهت ملات سیمانکاری در هر متر مربع به ضخامت یک سانتیمتر حدود 800 گرم SA12 مصرف میگردد. برای ملات نرمه کشی هر متر مربع به ضخامت 3 میلیمتر 300 گرم SA12 مصرف میگردد. طریقه ساخت ملات نرمه کشی موضعی و سراسری تهیه اندود نرمه کشی به فرمول:( خاک سنگ سیلیسی سه پیمانه + سیمان یک پیمانه ) بجای آب از محلول ( یک پیمانه SA12 + یک یا دو پیمانه آب) به اندازه مورد نیاز اضافه تا ملات نرمه کشی آماده گردد . ملات حاصله به ضخامت حداکثر 3 میلیمتر بر روی سطح آستر بعد از پرایمر با ماله فلزی اجرا و صافکاری میگردد . از این ملات میتوان بفاصله 24 ساعت بر روی نقاط ضعیف در منابع آب در دو لایه اجرا نمود . در مواضعی که نیاز به مسلح کردن سطح است بلافاصله پس از اجرا میتوان از تیپ یا مش اکریلیک روی سطح خوابانده و ماله کشی تا ملات از روزنه مش خارج و روی سطح یک پوشش از اندود ایجاد گردد . ملات آستر و رویه بالا را میتوان به تنهایی جهت آب بندی استفاده نمود . برای بالا بردن ضریب اطمینان میتوان از مش اکریلیک بصورت موضعی یا سراسری استفاده نمود. جهت آب بندی منابع آب و فاضلاب بدون استفاده از مش اکریلیک ، از پرایمر ، آستر ، پرایمر و ملات نرمه کشی فوق به ترتیب استفاده میگردد. پس از اجرای اندود تا 5 روز سطح دور از تابش آفتاب مرطوب نگهداشته و پس از 10 روز سطح جهت آبگیری قابل استفاده میباشد . طریقه ساخت پرایمر تهیه پرایمر به فرمول: ( یک پیمانه SA12 + سه پیمانه آب) محلول حاصله قبل از هر اجرا بر روی سطح بتن با قلم مو اجرا میگردد .

مشخصات محصول
Concrete adhesive SA12

مشخصات

وزن
8 کیلو
۳ کیلو
قابلیت استفاده در زیر آب
دارد
نوع
چسب بتن آب بندی
قابلیت حل شدن در آب
دارد
نوع بسته بندی
سطل
مقدار بسته بندی
3 کیلویی
8 کیلویی
نسبت اختلاط با آب
2 لیتر آب به ازای هر لیتر چسب بتن
سایر ویژگی ها
از یخ زدگی و قرارگیری در معرض نور خورشید جلوگیری گردد.
مدل
بتن SA12
چگالی
1.01 کیلوگرم بر لیتر
برند
شیمی ساختمان
نظرات کاربران
مرتب سازی:
تاریخ ارسال
میزان محبوبیت
لطفا برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
لطفا برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
5
3
4
3
3
3
2
3
1
3
نظری ثبت نشده است.
قوانین و راهنمایی
شما با نوشتن نظر ارزشمند خود می توانید به دیگران برای انتخاب این محصول کمک کنید. لطفا قبل از نوشتن نظر قوانین زیر را مطالعه فرمایید:
مشاهده
- لطفا نظر خود را با رعایت عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از هرگونه تمسخر و توهین بیان نمایید.
- از اشاره به اسم و لینک سایت های دیگر وهمچنین ذکر اطلاعات شخصی خود پرهیز نمایید.
- لطفا از پرسیدن هرگونه سوال و درخواست راهنمایی در این بخش خودداری نمایید.
- درنظر داشته باشید هدف از گذاشتن نظر ارئه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول می باشد. از اینرو نظر خود را دقیق و مشخص با بیان نقاط قوت و ضعف محصول بیان نمایید.
- ارسال عکس و فیلم تنها برای خریداران یک محصول امکان پذیر می باشد.
- تمام تصاویر خارج از عرف ویا کیفیت پایین مورد تایید قرار نمی گیرند.
- از گذاشتن ویدیو و یا عکس تبلیغاتی خودداری نمایید. تصاویر باید توسط خود کاربر تهیه شده باشد.
امتیاز کلی شما به این محصول
تیتر نظر
متن نظر
نکات مثبت
نکات منفی
آیا خرید این محصول را پیشنهاد میکنید؟
  • بله
  • خیر
ضمیمه عکس
محصولات مرتبط

اشتراک گذاری

منو

مقایسه محصول 0

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید

ورود