مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد
منو
0
سبد خرید
مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد

راهنمای خرید روشویی

2 سال پیش توسط 353
افزودن به علاقمندیها

راهنمای خرید روشویی

نکاتی که می توانید برای انتخاب روشویی در نظر بگیرید

از آنجا که تنوع مدل در روشویی ها وجود دارد ، مانند روشویی های دیواری، روشویی های پایه دار و موارد دیگر ، لازم است انتخاب شما متناسب با سبک حمام تان باشد.

بنابراین ، اگر شما نیز در انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی خود سردرگم هستید ، پس این وبلاگ واقعاً برای شما مفید است. در ادامه برخی از فاکتورهای اصلی را که باید در هنگام انتخاب روشویی طبق فضای موجود، آورده شده:

سبک روشویی

عامل 1 - سبک مورد نظر خود را مشخص کنید

حمام بازسازی شده می تواند تم کلی خانه شما را بهبود بخشد و به فضایی منحصر به فرد تبدیل شود. بنابراین ، شناسایی سبک دستشویی به شما کمک می کند تا جلوه ای سلطنتی به حمام خود بیفزایید. حال از خود بپرسید که آیا لازم است یک روشویی معمولی ، پایه دار یا سنگی و یا شیشه ای انتخاب کنید؟ قبل از تصمیم گیری به میزان بودجه ای که در نظر دارید نیز توجه کنید:

اندازه روشویی

عامل 2 - اندازه حمام را در نظر بگیرید

اندازه روشویی باید با اندازه سایر وسایل حمام و لوازم حمام مطابقت داشته باشد. همچنین ، تجسم فضای چیدمان وسایل روی پیشخوان که یکی از دو طرف روشویی قرار می گیرد، به شما کمک می کند تا طراحی را نهایی کنید.

جنس روشویی

عامل 3 - جنس مناسب را انتخاب کنید

روشویی های چینی اغلب در رنگ سفید تولید می شوند و خریداران زیادی دارند، با این حال رنگ های دیگری نیز در تولید روشویی ها استفاده می شود که بسیار مدرن هستند اما امروزه ، روشویی ها در مواد مختلفی مانند سرامیک ، شیشه ، رزین ، سنگ مرمر و سنگ در دسترس هستند. همه آنها اهداف مختلفی دارند. مثلا : روشویی های چدنی مینا کاری شده را می توان متناسب با هر دکوراسیونی تزئین کرد و در برابر خرد شدن بسیار بادوام هستند.

روشویی های شیشه ای، سنگی و فلزی را می توان برای هر میزان فضایی سفارش داد، حتی روشویی های چوبی نیز وجود دارند که جزو جدیدترین و گرانترین روشویی های موجود هستند.

عامل 4 - فضایی برای چیدمان وسایل بهداشتی در نظر بگیرید

روشویی های کابینت دار نیز جزو موارد پرطرفدار محسوب می شود زیرا علاوه بر سطح پیشخوان به اندازه ی کابینت ها نیز فضا برای قرارگیری حوله و سایر وسایل بهداشتی نیز در اختیار است و البته نمای نهایی حمام را نیز فراهم می کند.

با وجود اندازه ها، اشکال و انواع مختلف روشویی ها، انتخاب یک روشویی مناسب برای دستشویی کاملاً چالش برانگیز است اما اگر اولویت به سبک، دوام و کاربرد باشد، همه چیز مرتب می شود. به همین دلیل است که با توجه به عوامل ذکر شده نقش اصلی را بازی می کنند. بنابراین ، از خود بپرسید که چه نوع بافت ، سبک و رنگی را می خواهید ؟

نحوه انتخاب موارد مناسب

زیبایی و عملکرد کلمات کلیدی در هنگام تهیه خانه ، از جمله سرویس بهداشتی هستند. روشویی، در واقع نقشی اساسی در زندگی روزمره بازی می کند و تنها اگر به راحتی و به سبک دلپذیری مبله شود ، می تواند احساس رفاه داشته باشد و برنامه روزمره ما را تسهیل کند.

سرویس های بهداشتی باید بتوانند تعادل مناسبی را بین فضای آزاد و وسایل به راحتی ایجاد کنند. در واقع ، راحت ترین حمام حمامی است که در آن بتوان به راحتی حرکت کرد بنابراین ، سرویس بهداشتی ساده و جمع و جور برای حمام های کوچک بیشتر توصیه می شود ، زیرا حداکثر راحتی را در فضاهای کاهش یافته ارائه می دهد. در نتیجه ، روشویی ها و توالت های دیواری که تعداد لوله های قابل مشاهده و سایر اتصالات آب را به حداقل می رساند ، مناسب این هدف هستند.

در مورد حمام های متوسط ​​و بزرگ ، مسئله کمی متفاوت است: پیروی از سلیقه شخصی ، انتخاب مناسب ترین سرویس بهداشتی یا سایر وسایل هماهنگ با طرح اصلی آسان تر است، وسایل غنی از سبک با شکل پیچیده تر توصیه می شود. استانداردهای بالا، عملکرد، راحتی، کیفیت و ماندگاری و همچنین سهولت تمیز کردن از ویژگی های اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.نشانه های یک نمونه چینی آلات با دوام و با کیفیت این است که می تواند به راحتی و به سرعت تمیز شود ، بدون زرد شدن یا از دست دادن روشنایی و بسیار به افراد وسواسی پیشنهاد می شود.

انواع روشویی

وقتی سبک مدرن در چیدمان حاکم است، لوازم بهداشتی با اشکال خطی و منظم و همچنین لوازم با خطوط تمیز و ساده توصیه می شود. روشویی ها و توالت های دیواری نیز برای این سبک مناسب اند زیرا آنها مطابق با الزامات سبک معاصر و روندهای مدرن در طراحی داخلی هستند. رنگ نیز نقش مهمی دارد، سفید خالص در هر سبکی با فضا متناسب است و با سایر لوازم بهداشتی در رنگ های مختلف می تواند فضا را طبق مد روز تزئین کند. وسایل بهداشتی با خطوط اصلی ، فرم های نامنظم یا هندسی ، گوشه های گرد و لبه های برجسته دوتایی می توانند به راحتی تم محیط بهداشتی را تحت تاثیر قرار دهند.

4 عاملی که باید هنگام انتخاب سرویس بهداشتی برای حمام خود در نظر بگیرید.

سرویس بهداشتی شما ممکن است از چشم دیگران دور باشد ولی این بدان معنا نیست که شما به خرید سرویس بهداشتی اهمیت ندهید. به علاوه اینکه می تواند در زیبایی و دکوراسیون موثر باشد پس علاوه بر راحت و کاربردی بودن باید به زیبایی های سرویس بهداشتی مورد نظر خود اهمیت دهید.

تنوع روشویی

برای رسیدن به این هدف ، در اینجا چند نکته آورده شده که به شما کمک می کند بهترین سرویس بهداشتی را برای حمام خود و متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

1. رنگ

اگر سلیقه ی تنوع طلبی دارید می توانید با استفاده از چیدن رنگ ها در کنار هم و کمی خلاقیت انتخاب متناسب با سلیقه ی خود داشته باشید، فقط با کمک رنگ شناسی مطمئن شوید که از رنگ های مکمل استفاده می کنید. مثلا در ترکیب رنگ های مورد نظر خود حتما رنگ سفید را در نظر داشته باشید زیرا در ترکیب با اکثر رنگ های دیگر زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند و در واقع رنگ سفید، خنثی است و به حمام شما جذابیت کلاسیکی می بخشد.

2. سهولت تمیز کردن

یکی از مهم ترین ویژگی ها در سرویس های بهداشتی، راحتی نظافت آنهاست پس قبل از خرید حتما این نکته را در نظر بگیرید به علاوه اینکه درباره ی پاک کننده ی مناسب سرویس بهداشتی مد نظر خود تحقیق کنید تا قبل از اینکه مشکلی برای نظافت پیش بیاید فکر همه ی جوانب را کرده باشید.

3. اندازه

اگر فضای حمام شما کوچک است ، بهتر است وسایل بهداشتی را که اندازه آنها کوچکتر را انتخاب کنید زیرا خرید توالت  و وسایل بزرگ باعث می شود که سرویس بهداشتی شما کوچکتر از آنچه که هست به نظر برسد. اما اگر واقعاً وان سایز بزرگ یا سایر سرویس های بهداشتی را با سایز بزرگ مورد نظرتان است، به خودتان بستگی دارد که با کوچک شدن فضا مشکلی نداشته باشید. 

4. مقاومت

در هنگام انتخاب سرویس های بهداشتی حمام ، دو عامل عمده باید مورد توجه قرار گیرد. استحکام و طرح. کاسه های توالت و وان حمام باید از طراحی خوب و همچنین از استحکام کافی برخوردار باشند تا به راحتی خط و خش روی سطح آنها ایجاد نشود و به راحتی خراب نشوند. بنابراین نباید لبه های تیز داشته باشند و باید اطمینان حاصل کنید که به خوبی نصب شده اند.

شما میتوانید در سایت جیتوکالا ،تمامی مشخصات و توضیحات لازم برای خرید روشویی را در اختیار داشته باشید و با اطمینان و راحتی ،روشویی مورد نظر خود را تهیه کنید.

منبع: جیتوبلاگ

مقالات مرتبط
توسط مهسا توکلی
توسط هلیا قریشی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط سبا رضایی
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط نسیم عباسی
توسط سبا رضایی
توسط سبا رضایی
نظرات

پیام خود را بگذارید
پاسخ خود را بگذارید

اشتراک گذاری

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید

ورود