مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد
منو
0
سبد خرید
مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد

راهنمای خرید وان و جکوزی

2 سال پیش توسط 442
افزودن به علاقمندیها

راهنای انتخاب وان و جکوزی

انتخاب وان آبگرم برای بار اول می تواند یک چالش واقعی باشد. خرید یک جکوزی مناسب می تواند منجر به این شود که سال ها برای شما کار کند، در حالی که انتخاب یک جکوزی نامناسب علاوه بر ناکارا بودن حتی می تواند با پر هزینه بودن ما را متضرر کند.

برای ساده سازی فرایند تصمیم گیری، ما آن را به دسته هایی از مواردی که قبل از خرید وان جکوزی باید بدانید تقسیم کردیم:

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

چه اندازه با فضا و بودجه شما بهترین کارایی را خواهد داشت؟

هدف شما از خرید وان جکوزی چیست؟

ولی در نهایت، کیفیت مهم است زیرا اگرچه ممکن است هزینه زیادی پرداخت کنید، اما با یک وان جکوزی با کیفیت، در آینده در هزینه های نگهداری صرفه جویی خواهید کرد.

چطور به دنبال یک وان جکوزی با کیفیت بالا بگردید:

سیستم های مراقبت از آب مانند سیستم های اتوماتیک را در نظر بگیرید که برای تازه و تمیز نگه داشتن آب به حداقل تلاش نیاز دارند.

جکوزی و وان

فاکتورهای دیگری که باید هنگام خرید وان جکوزی در نظر بگیرید:

فضای مورد نظر برای نصب وان یک سطح سخت و صاف است که بتواند به طور ثابت وزن وان را نگه دارد.به عنوان مثال، یک وان آب گرم روی پشت بام یا در طبقه دوم ممکن است به جرثقیل نیاز داشته باشید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که فضای اطراف خانه شما می تواند نیازهای نصب را تامین کند.

نکته ی مهم دیگر درباره ی لوازم جانبی و استفاده آسان از وان جکوزی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین عایق وان آب گرم از موارد مهمی است که باید روی آن دقیق بود تا میزان مصرف انرژی محصول را محاسبه کرد. مثلا برای عایق بندی بیشتر به دنبال مواد فوم با چگالی بالاتر باشید تا میزان مصرف انرژی در نهایت کمتر باشد.

سایز وان جکوزی

انتخاب وان آب گرم با اندازه مناسب به شما کمک می کند تا تجربه و استفاده از وان آب گرم را به حداکثر برسانید. برای شروع، اندازه فضا را اندازه بگیرید تا از ابعاد در دسترس خود کاملا مطلع باشید. حتماً در نظر بگیرید که چه مقدار فضای خالی پس از نصب وان جکوزی دارید و چگونه می توانید هنگام تعمیر و نگهداری به قسمت های مختلف وان دسترسی داشته باشید.

هدف شما از خرید وان جکوزی چیست؟

در اینجا دلایل متداولی وجود دارد که چرا مردم یک وان آب گرم می خرند و چه ویژگی هایی برای هر کدام در نظر بگیرند.

آرامش و کاهش استرس

اگر هدف اصلی شما از خرید وان آب گرم، استرس زدایی است، بر خرید یک وان با بهترین کیفیت جت و سطح قدرت مورد نظر خود تمرکز کنید.

مطالعات نشان داده است که پس از غوطه ور شدن در آب گرم وان، فشار خون 11-12٪ کاهش یافته و ضربان قلب 15٪ کاهش می یابد. با شل شدن عضلات، تنش در سرتاسر بدن آزاد می شود و کل بدن شما را آرام می کند.

بهبودی پس از تمرینات یا فعالیت های شدید

اگر فردی هستید که فعالیت ورزشی زیادی دارید، کوفتگی های عضلانی پس از ورزش سنگین را میتوانید با ماساژ فشار آب تسکین دهید. جت های قدرتمند ماهیچه ها، رباط ها و تاندون ها را شل می کنند و باعث ترشح اندورفین که مسکن طبیعی درد بدن می شوند.

انواع جکوزی و وان

به طور کلی، گرمای ناشی از وان جکوزی گردش خون را بهبود می بخشد و به ماهیچه های شما کمک می کند تا ریکاوری شوند.

در این قسمت به 7 اشتباهی که در انتخاب جکوزی مناسب رخ میدهد اشاره شده.
اجتناب از این اشتباهات به صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.

1) تمرکز بیش از حد روی هزینه اولیه وان آبگرم

بزرگترین اشتباهی که خریداران وان آب گرم بخصوص خریدارانی که برای اولین بار اقدام به خرید می کنند تأکید بیش از حد بر قیمت خرید وان آبگرم، بدون در نظر گرفتن هزینه های جاری محصول است.
قیمت خرید قطعاً مهم است، اما تنها تمرکز بر روی آن می تواند در نهایت برای شما بسیار پر هزینه تمام شود.

هنگام خرید وان آبگرم باید "هزینه های طولانی مدت" وان را نیز در نظر بگیرید. هزینه نصب، اجرا، نگهداری و تعمیر و مصرف انرژی آن در کل عمر محصول را نیز در نظر بگیرید.

به علاوه اینکه هنگام خرید باتوجه به قیمت وان و جکوزی به کیفیت قطعات، موجود بودن قطعات یدکی، و نوع کاربرد و مصرف امکانات محصول توجه کنید.

2) در نظر نگرفتن هزینه های نصب

در بحث هزینه ها هزینه ی نصب از مواردی است که گاهی کاربران آنرا فراموش می کنند. گاهی باید برای نصب وان جکوزی های به روز و جدید به اندازه ی نصف هزینه ی خود محصول هزینه کنید. این هزینه های نصب می تواند شامل موارد زیر باشد:

حمل و نقل و باربری

به روز رسانی سیستم برقی

زیر سازی برای قرار دادن وان جکوزی(تخته بتونی، عرشه و غیره)

مواد شیمیایی و لوازم جانبی (بالابر، مراحل و غیره)

جکوزی

3) هدف خود برای خرید وان جکوزی یا اسپا ی مورد نظر خود دقیقا مشخص کنید

به دلیل تنوع در مدل و امکانات وان، جکوزی و اسپا های موجود در بازار شما همیشه باید دقیقاً تعیین کنید که چرا این محصول را می خرید. به طور کلی، بیشتر مردم به یکی از این سه دلیل وان آبگرم می خرند:

برای تسکین درد

آرام شدن و ریلکسینگ

برای سرگرمی

با تعیین اینکه کدام یک از این موارد نیاز شما را به بهترین وجه برطرف می کند،می توانید مشخص کنید که کدام وان ها و دارای چه ویژگی هایی کاملا با نیازهای شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر فقط به دنبال آرامش هستید، خرید یک وان آبگرم با تعداد زیادی جت هیچ فایده ای ندارد. به همین ترتیب، اگر می خواهید یک اسپا برای سرگرمی و گذراندن وقت با دوستان تهیه کنید محصول با ظرفیت 3 صندلی به هیچ وجه مناسب نیست.

4) در نظر نگرفتن محل قرارگیری وان جکوزی

هیچ چیز بدتر از پیدا کردن وان مورد نظرتان که از لحاظ ابعاد مناسب فضای شما نیست، وجود ندارد! قبل از اینکه سراغ خرید وان های جکوزی بروید، ابتدا دقیقاً محل نصب آن را مشخص کنید. محدوده موجود را به دقت اندازه بگیرید و فقط وان های آبگرم مناسب آن ابعاد را بررسی کنید و اگر مطمئن نیستید بهترین مکان برای وان جکوزی جدید شما کجاست حتما قبل از خرید از افراد متخصص مشورت بگیرید.

5) دست کم گرفتن هزینه های نگهداری مورد نیاز

معمولا خریداران از تعمیر و طریقه ی نظافت و نگهداری وان جکوزی خود شکایت دارند و درباره ی سیستم و تخلیه و پر کردن وان و مواد شوینده ی مناسب سوال دارند.

طریقه ی نگهداری مدل های مختلف وان و جکوزی با هم متفاوت است. اگر وقت و حوصله زیادی برای نگهداری ندارید، باید به سیستم فیلتراسیون وان توجه ویژه ای داشته باشید. سیستم های فیلتراسیون با کیفیت، آب را به طور مداوم تمیز می کنند و باعث کاهش میزان مصرف مواد شیمیایی مورد نیاز برای راه اندازی وان آب گرم می شوند. سیستم های فیلتراسیون با کیفیت پایین تر برای اجرای صحیح خود نیاز به رسیدگی مداوم دارند.

وان های آبگرم با فیلتراسیون های اتوماتیک فقط به چند دقیقه تعمیر و نگهداری هفتگی احتیاج دارند، نیازی نیست که اغلب تخلیه شوند و به مواد شیمیایی کمتری نسبت به وان های آبگرم با سیستم های فیلتراسیون سنتی نیاز دارند.

6) انتخاب یک وان آب گرم با جت های اشتباه

علاوه بر تعداد جت های یک وان جکوزی قدرت موتور آنها و محل قرارگیری جت ها نیز بسیار اهمیت دارد.
جت هایی با قدرت بالا می تواند بخاطر شدتی که در فشار آب خروجی ایجاد میکنن آزار دهنده باشند یا اگر اندازه ی جت ها مناسب نباشند یا محل قرار گیری آنها در صندلی های جکوزی متناسب با نیاز ما نباشند می توانند عملا قابل استفاده نباشد.به دنبال جت هایی باشید که در تکیه گاه متناسب با آناتومی بدن باشد (از بالا و پایین آن پهن تر باشد، از وسط نازک تر باشد) به جای اینکه در خطوط مستقیم مرتب شده باشند.

7) عدم انتخاب نمایندگی معتبر

آخرین اشتباه خرید وان آبگرم توسط برخی افراد، عدم خرید وان آبگرم از نمایندگی های معتبر است. خدمات پس از فروش ضعیف باعث می شود تجربه ی بدی را در خرید وان آب گرم داشته باشید. هنگام خرید وان جکوزی به این نکات توجه کنید:
برند مورد نظرتان چه مدت در تجارت بوده است؟ شهرت آنها چيست؟ آیا سرویس دهی قابل قبولی دارند یا خیر؟ پاسخ به این نوع سوالات می تواند تا حدی اطمینان حاصل کند که شما از خدمات پس از فروش خود ناامید نخواهید شد.

شما میتوانید در سایت جیتوکالا ،تمامی مشخصات و توضیحات لازم برای خریدروشوییرا در اختیار داشته باشید و با اطمینان و راحتی ،وان و جکوزی مورد نظر خود را تهیه کنید.

منبع: جیتوبلاگ

مقالات مرتبط
توسط مهسا توکلی
توسط هلیا قریشی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط سبا رضایی
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط نسیم عباسی
توسط سبا رضایی
توسط سبا رضایی
نظرات

پیام خود را بگذارید
پاسخ خود را بگذارید

اشتراک گذاری

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید

ورود