مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد
منو
0
سبد خرید
مشاهده محصولات بیشتر
هیچ محصولی یافت نشد

راهنمای خرید هود

3 سال پیش توسط 453
افزودن به علاقمندیها

راهنمای خرید هود

بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید

هود ها انواع مختلفی دارند که کار اصلی آن ها ، حذف بو های بد و تهویه هوا در مواقع آشپزی است . اگر تا به حال بدون هود آشپزی کرده باشید به اهمیت وجود هود در آشپزخانه های امروزی پی برده اید و حتماً متوجه شده اید که هود ها با حذف مواد آلودگی ها و دوده ها ،هوای آشپزخانه را برای شما معتدل می کند.

هود های آشپزخانه انواع مختلفی دارند که انتخاب آن بستگی به مدل کابینت های آشپزخانه و مقدار استفاده شما دارد که شما میتوانید ازطریق سایت جیتوکالا در سریع ترین زمان ،بهترین انتخاب را داشته باشید.

هود جزیره ای

هود جزیره ای

امروزه مردم با توجه به نیازهایشان، به دکوراسیون داخلی منزل و تجهیزات آشپزخانه اهمیت زیادی می دهند. هود جزیره ای برای افردای که درآشپزخانه ی خود اجاق گاز کار شده در جزیره دارند بسیار مناسب و زیباست . ولی قدرت مکش این نوع هود ها زیاد نیست و بیشتر جنبه تزیینی دارند و کارایی زیادی ندارند.در طرح و مدل های مختلفی تولید می شوند، مثل :مکعبی ،استوانه ای و کروی.

به کسانی که طرفدار هود های جزیره ای نیستند هود های سقفی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، پیشنهاد میکنیم.

هود مخفی

هود مخفی

اگر فضا آشپزخانه ی شما کوچک است و شما تمایل دارید که هود فضای کمتری را اشغال کند بهترین گزینه برای شما هود های مخفی یا توکار هستند .در عین حال که فرق چندانی با سایر هود ها ندارند، به علاوه ی اینکه میزان فضای کابینت کمتری را اشغال میکند که باعث می شود شما فضای مینیمال و بیشتری داشته باشید.

هود شومینه ای

هود شومینه ای

هود شومینه ای با توجه به تنوعی که دارند درحال حاضر پرفروش ترین است. علاوه بر قدرت مکش بالا در انواع طرح های استیل و شیشه در بازار عرضه میگردد. این نوع هود ها در تصفیه هوا و دفع چربی ها، بسیار قوی هستند و دارای فیلتر قابل شستشو و کم صدا و ظاهر متنوع تری نیز هستند.

هود زیر کابینتی

هود زیر کابینتی

اولین هود های تولید شده هود زیرکابینتی هستند که بالای اجاق گاز و داخل کابینت قرار می گیرند و حجم کمی از فضا را اشغال میکنند ولی قدرت مکش کمی دارند و سرو صدای زیاد! اما ارزان هستند و فیلترآن ها از پشم شیشه ساخته شده و در انواع تک موتوره و چند موتوره موجودند.

هود ها به جز تفاوت ظاهری در امکانات نیز تفاوت های بسیاری دارند ،برای مثال دارای ریموت کنترل ،صفحه نمایش لمسی ،کلیدی ، دیجیتال و LCD، جک، قابلیت تغییر ارتفاع، لامپ های SMD و LED ، سنسور بو و حرارت ،فیلتر قابل شستشو و قابل تنظیم و موتور توربو نیز هستند.

فیلترها

در انتخاب هود دقت کنید که جنس فیلتر آن آلومینیومی باشد چون شستشو آن ها بسیار آسان بوده و به راحتی با دستمال و مقداری مایع ظرفشویی تمیز می شوند و قابل تعویض هستند.

میزان صدا

دسیبل

آلودگی صوتی و صدای هود آشپزخانه مورد بسیار مهمی در انتخاب هود است .توجه داشته باشید که در صورتی که شما مدت طولانی در معرض حجم 65 دسی بل باشید،باعث ایجاد استرس در بدن شما می شود 30تا 40 دسی بل صدایی است که برای تمرکز کردن و استراحت مناسب است.شدت صوتی 85 دسی بل باعث،آسیب رساندن به گوش شما می شود. تطابق خروجی آشپزخانه وخروجی هود تاثیر مثبتی در میزان صدای هود دارد ،سعی کنید با توجه به خروجی هود آشپزخانه خود،هود مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

شما میتوانید در سایت جیتوکالا ،تمامی مشخصات و توضیحات لازم برای خرید هود را در اختیار داشته باشید و با اطمینان و راحتی هود مورد نظر خود را تهیه کنید.

منبع: جیتوبلاگ

محصولات مرتبط
 
نوع هود جزیره ای
نوع نصب از سقف آشپزخانه
جنس بدنه هود استیل
رنگ بدنه استیل
عرض هود 50 سانتی متر
قدرت مکش 600 متر مکعب بر ساعت
سنسور دود وگاز ندارد
نمای ظاهری تمام استیل
هود جزیره ای B116U بیمکث هود جزیره ای B116U بیمکث هود جزیره ای B116U بیمکث
Bimax
8,225,900 تومان 8,225,900 تومان بدون مالیات
 
نوع هود
مخفی
نوع نصب توکار
جنس بدنه هود
استینلس استیل  - شیشه Ultra Clear
نمای ظاهری شیشه سکوریت مشکی
عرض هود 70 سانتیمتر 
ابعاد 29*30*70 سانتی متر
نوع حسگر دود,گاز,بو
نوع صفحه کلید لمسی
سایرمشخصات قرارگیری در داخل کابینت به صورت کاملا مخفی و توکار میباشد - مجهز به سیستم اشاره دست جهت روشن و خاموش کردن
هود مخفی ناوارو داتیس هود مخفی ناوارو داتیس هود مخفی ناوارو داتیس
Datees
7,547,000 تومان 7,547,000 تومان بدون مالیات
مقالات مرتبط
توسط مهسا توکلی
توسط هلیا قریشی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط کیمیا رضایی
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط سبا رضایی
توسط ستیا شکرریز
توسط ستیا شکرریز
توسط نسیم عباسی
نظرات

پیام خود را بگذارید
پاسخ خود را بگذارید

اشتراک گذاری

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید

ورود